co mě zaujalo, co mě napadlo a možná ještě něco dalšího

Když někdo spěchá...

9. 9. 2016 14:20

Pracovní klasika:

Přijde chlap, že chce opravit kolo, jenže to chce udělat ideálně hned.
Nechci to dělat, protože mám hodně jiný práce,
ale po úpěnlivém přemlouvání vyměknu a řeknu, že to zkusím.

Tak mi začne vysvětlovat, co chce vyměnit a jak to mám udělat... :-(

Chlap dorazí po 3h - to už jsem se k tomu konečně dostal a podíval se na to.
Chlap je naštvanej, ale říká, že ještě hodinku počká.

Dělám na tom, ale oprava se zásadně (a ne mojí vinou) zkomplikuje.
Dva zásadní problémy (vinou atypického kola) se mi podaří vyřešit,
ale v tom přichází chlap, že už déle nemůže čekat...

Co se dá dělat, má co chtěl - kolo rozebrané a v horším stavu než původně měl
(kdybych se vykašlal na jeho extrabuřty, tak to kolo mohlo být do 30min opravený)
a práci si samozřejmě naúčtujem - byla to jeho blbost, ne naše, tak ať si to zaplatí!

Chlap odchází s tím, že k nám už nikdy nepřijde - alespoň nějaká dobrá zpráva...

Jediný co mě mrzí je, že já jsem tomu věnoval asi 1.5h svýho času
a opravdu jsem se snažil mu vyhovět.
A vysloužil jsem si naštvanýho zákazníka...


Poučení, které z toho pro mě plyne:
Zákazníci jsou blbější než já -> Budu dělat opravy po svém a nesmím se nechat přemlouvat!

Je sebevražedné na sebe brát nezodpovědnost druhých.

Když se na to podívám z druhé strany:
Tak nemůžu po nikom chtít zázraky - to je cesta ke zklamání.

Sdílet

Komentáře

slachmánek Tohle bychom si mohli napsat na dveře:
"Zázraky neděláme na počkání!"

Pro přidání komentáře se musíš přihlásit nebo registrovat na signály.cz.

štítky

Autor blogu Grafická šablona Monika Voňková